[rosedu-mafia] ROSEdu Mess - take 1 - dubla 3

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Wed Oct 1 18:32:52 EEST 2014

> Mă, răilor, ce-aveți cu Laura?  Din moment ce a luat un rol 'de
> rezervă', e puțin probabil să fie Black Hat.  Aveți ceva să ne
> mărturisiți?

Care erau rolurile de rezerva? Nu pot fi Black Hat ca roluri de rezerva?
Imi imaginez ca cele 2 locuri de rezerva ar fi din gruparile mai mari, ca
altfel ar insemna ca anumite roluri nu ar fi fost disponibile la prima
iteratie asa ca presupun ca rolurile de rezerva sunt din black hackers si
din una din grupari.

Just my 2 non-edible cents.

--
Tudorică Constantin Alexandru