[rosedu-mafia] ROSEdu Mess - take 1 - dubla 3

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Oct 1 17:44:57 EEST 2014

On Tue, Sep 30, 2014 at 04:55:25PM -0400, Mihai Maruseac wrote:
> [...]
> locatarii. Dar, pentru că lumea este împarțită între a acuza pe unii
> și a se proteja de alții, certurile se întind până aproape de zorii
> zilei. Obosiți, locatarii adorm pe unde apucă, unii în camerele lor,
> alții pe scaune, alții în camerele altora.
>
> Dimineața, lângă cadavrul lui Iulian găsesc o scrisoare scrisă cu
> sângele acestuia: "Ați omorât unul din noi dar suntem mai puternici
> acum. Frostmorne hungers"
>
> Voturi de linșat:
>
> * Laura Vasilescu: 3: Alex Tudorică, Andrei Duma, Marius Ungureanu

Mă, răilor, ce-aveți cu Laura?  Din moment ce a luat un rol 'de
rezervă', e puțin probabil să fie Black Hat.  Aveți ceva să ne
mărturisiți?

> * Vali Ilie: 3: Călin Cruceru, Adrian Nițu, Vlad Dogaru
> * Iulian Radu: 2: Mariana, Mădălina

Mă interesează dacă Mariana și Mădălina au informații cu privire la
ceilalți black hats, sau măcar dacă știau ceva clar despre Iulian.
Faptul că au votat cu un Black Hat e un semn că probabil nu sunt ele
însele Black Hats.

Iar asta le face țintele Răilor;  if there's anyone who can protect
them, now would be the time.  Or don't, see if I care;  pun pariu că ele
sunt mai fragede decât cabanieru'.

The drugs are wearing off, everything is so boring now.  Mă duc să văd
dacă nu găsesc niște scorțișoară să trag un pic pe nas, am auzit că face
minuni pentru creativitate.

Vlad