[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Sat Dec 31 13:07:21 EET 2011

2011/12/31 Alexandru Juncu <alexandrujuncu at gmail.com>:

> Cum nu a fost nimeni violat (sper că nu a uitat Laura să precizeze
> dacă/cine a fost), deducția logică este că violatorul a fost asasinat
> și că a fost Valentina.

Da, ai dreptate, n-am observat că nu a mai fost cineva violat, eram
prea amuzat de ce-a spus Adrian cu păzitul :)).

> Ppl.. vă dați seama că nu a fost eliminat nici probabilistic vreun
> asasin, nu? Adică suntem siguri ca au murit doar 3 săteni... we're
> gonna lose... dacă nu descoperim azi un asasin, nu cred că mai avem
> șanse...

pt că nu ne-am hotărât pe nimeni și pt că e super multă
inactivitate..nu poți strânge 4-5 voturi și suspectații nici nu se
obosesc să se apere în cazul acesta..

Ca de exemplu AlexT. Despre Dragoș, Victor și Răzvan nici nu știu ce
să zic, abia le-am auzit glasul. Sunt unii săteni care nu țin cu
tribul..

--
Andrei Petre