[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Sat Dec 31 12:59:58 EET 2011

2011/12/31 Andrei Petre <p31andrei at gmail.com>:

> Morții mai pot fi violați? Sau " .. " nu lovește de două ori în același loc? :))

Cum nu a fost nimeni violat (sper că nu a uitat Laura să precizeze
dacă/cine a fost), deducția logică este că violatorul a fost asasinat
și că a fost Valentina.

Ppl.. vă dați seama că nu a fost eliminat nici probabilistic vreun
asasin, nu? Adică suntem siguri ca au murit doar 3 săteni... we're
gonna lose... dacă nu descoperim azi un asasin, nu cred că mai avem
șanse...