[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Wed Dec 28 11:18:56 EET 2011

On Dec 28, 2011 9:24 AM, "Adrian Scoica" <adrian.scoica at gmail.com> wrote:

> Caz 1: Daca Gogu este mafiot, participarea lui prea activa la
> discutiile de pe lista l-ar putea face suspicios si in cel mai bun
> caz, i-ar castiga streangul si sapunul. Pe de alta parte,
> neparticiparea la discutii in definitiv intoarce jocul in favoarea
> lui, pentru ca nu trebuie decat sa astepte sa vina noaptea si sa-i mai
> faca suki-suki cuiva.
>
> Caz 2: Daca Gogu este violator. Well, this is just wrong...
>
> Caz 3: Daca Gogu este inocent ca o pasare colibri, atunci probabil ca
> se plictiseste noaptea si vorbeste mai mult ziua. Ori de nu, inseamna
> [...]

Eu sunt de parere ca exista si un alt caz, de mafiot nu inactiv pe
lista pt a nu atrage suspiciuni, ci din contra, activ tocmai pt a nu
crede ca, fiind inactiv, e mafiot.

Eu sunt sigur ca cel putin unul dintre cei activi e mafiot. Acum,
Adrian tind sa cred ca e altceva decat mafiot, in timp ce Vali si Tina not
so sure..Totusi, ar trebui
sa-si dea cu parerea si Dragos, Victor, Tudorica.

Andrei