[rosedu-mafia] [2] Scufița Roșie și lupii cei răi

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Dec 28 09:23:58 EET 2011

Uite cum inteleg eu evolutia sociala a satului pana acum. Avem doua
tipuri de sateni: cei activi pe lista si cei care nu sunt activi pe
lista.

Fie Gogu satean.

Caz 1: Daca Gogu este mafiot, participarea lui prea activa la
discutiile de pe lista l-ar putea face suspicios si in cel mai bun
caz, i-ar castiga streangul si sapunul. Pe de alta parte,
neparticiparea la discutii in definitiv intoarce jocul in favoarea
lui, pentru ca nu trebuie decat sa astepte sa vina noaptea si sa-i mai
faca suki-suki cuiva.

Caz 2: Daca Gogu este violator. Well, this is just wrong...

Caz 3: Daca Gogu este inocent ca o pasare colibri, atunci probabil ca
se plictiseste noaptea si vorbeste mai mult ziua. Ori de nu, inseamna
ca e doar un simplu tradator care nu tine cu echipa.

Eu zic sa revizuim lista mieluseilor.