[rosedu-mafia] Ziua 2

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Sun Jun 21 20:31:26 EEST 2009

Laura Vasilescu wrote:

> Lucian, nu cred că trebuie să îţi dau ţie socoteală despre lucrurile pe care
> le fac sau nu. Singurele persoane pe care AE nu le-a atacat sunt Mihai şi
> Răzvan (P.S. AE : 3 mafioţi spuneai, nu? )

Nu cred că trebuie să-mi spui fix mie, ci întregului sat; poate nu am
căutat eu bine -- sau e dus clientul meu de mail, dar nu am găsit
argumentarea ta pentru votul tău contra lui AJ ... am găsit doar mailul
ăsta, în care ziceai:

""
AJ este sătean de-al nostru... curat, cinstit.
[...]
Despre AJ am mai spus. A fost în ambele tabere... e clean.
""

Acum chiar nu ştiu ce să cred despre voi doi ...

[1] http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-mafia/2009-June/000158.html

--
Lucian Cojocar