[rosedu-mafia] Ziua 2

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Jun 18 23:47:17 EEST 2009

2009/6/18 Dumitrache Mihai-Marian <mmdumi at gmail.com>

> Nu îmi prea pasă. M-am obişnuit cu "judecăţi precoce".

Am revenit cu mica cugetare. Chiar dacă o să scriu mult, o să scriu pentru a
nu mai fi acuzată că nu am un suport logic.

Încep prin a spune că mă enervează Mihai Dumitrache. Nu face altceva decât
să le spună celor care l-au votat că nu ştiu ce e aia justiţie şi nu se
bazează pe fapte reale. Îmi place totuşi că deşi s-a luat continuu de
voturile mele, nu m-a acuzat niciodată. Mihai, de unde ştii că nu sunt din
mafie? Nu m-ai văzut noaptea la întâlniri? :) Aşa cum nici pe MM nu l-ai
văzut, dar e suspect în viziunea multora şi v-ar fi mai uşor să-l eliminaţi
pe el...

MM s-a hotărât ca principalul lui suspect să fie Lucian (la început erau AJ,
Lucian şi Dragoş -- Dragoş clar nu este un mafiot; s-a văzut prin tot ceea
ce a scris). În acest moment, Mihai a început să spună că MM inventează
indicii. => Mihai şi Lucian ar putea avea o oarecare legătură. Dragoş îl
acuză pe Mihai şi astfel bănuiala mea nespusă public se confirmă.

După ce toată lumea s-a calmat asupra faptului că MM şi-ar putea omorî
propriul frate ( + aşezarea satului extrem de dubioasă), prima mea insinuare
publică asupra uneor potenţiali criminali a fost asupra cuplului "Mihai şi
Alex" şi "Roxana şi Alex". Din nefericire, atât Alex cât şi Mihai m-au
ignorat total. Ori nu li s-a părut relevant ce am scris pe moment, ori nu au
vrut să se pornească o discuţie pe baza subiectului... şi cum nimeni nu a
spus ceva, s-a trecut peste. Cuplul de mafioţi "Roxana şi Alex" a căzut
repede pentru că Roxana a negat orice implicare, iar Alex a început să
continue pista prea presupunând că şi Roxana ar putea fi o criminală. So, no
way Alex şi Roxana nu ar putea fi amândoi simultan mafioţi. Ori unul, ori
altul... ori niciunul.

MM se răzgândeşte şi aruncă cu pietre spre Mihai. Poate a observat şi el
faptul că nu avusese nicio reacţie la cele relatate de mine. Acum apare un
gest necugetat din partea lui Alex. În loc să tacă din gură sau eventual
să-i cânte în strună lui MM, Alex spune că el a văzut câinele lătrând către
casa lui Marius. Brusc, din neant.. doar ca să-i ia apărarea lui Mihai.
Sorry for you, Alex. :(

Încep voturile... AJ şi Răzvan au fost cam absenţi la discuţii (Dragoş şi
Ionuţ de asemenea, dar Ionuţ a murit deci era sătean, iar de Dragoş sunt
99.99% convinsă că nu este mafiot.) Ciudat este votul lui Vlad, care ne
spune că nu-l crede pe MM vinovat, dar dacă nu îl ucidem, o să o ia razna.

AJ votează cu Mihai. AJ se oftică din cauza lipsei unui lynch. Mai nou AJ
votează cu MM. Deci dacă unul dintre MM şi Mihai este mafiot, cu siguranţă
AJ este sătean de-al nostru... curat, cinstit.

O să vorbesc despre votul de ieri al lui Lucian. Bravo! Mi-a plăcut
argumentarea ta... m-ai convins. Dacă ieu n-aş fi fost ieu şi nu mi-aş fi
ştiut conştinţa neîncărcată, pe bune că m-aş fi votat.  Ieri te credeam
mafiot... ai rămas ultimul care nu votase. Dacă votai cu unul dintre Mihai
şi MM s-ar fi stricat echilibrul şi posibil ca totul să se fi terminat cu o
linşare şi implicit cu terminarea jocului... eram două tabere, ne prindeam
imediat cine şi unde e. Felicitări pentru idee, trebuia să votezi cu cineva
nevotat... pe Ionuţ nu-l puteai vota pentru că şi asta te-ar fi făcut
suspect pe tine. M-ai găsit pe mine. Poate că dacă mai mulţi mafioţi ar fi
reacţionat şi ar fi adus cu toţii argumentale tale, poate că astăzi nu aş
mai fi fost printre voi şi aş fi fost ucisă (de voi, sătenii mei). :( . Eram
singura cu care puteai încerca o eventuală crimă fără ca jocul să fie
descoperit şi fără ca lucrurile să fie evidente.

Revenind la ziua de astăzi, ziua în care unicul medic al satului a fost
ucis, iar în cazul în care vom avea gripă porcină vom deceda cu toţii... :(
.

MM şi-a păstrat votul. Nu vrea să audă nimic, e prea sigur pe el.
Despre AJ am mai spus. A fost în ambele tabere... e clean.
Alex face insinuări şi spune că am comportament de criminală. În realitate,
Alex nu ştie să aprecieze arta disecţiei. (inventează că l-ar suspecta pe
Mihai, ca să spună şi el totuşi ceva că-l tot acuzăm că ar avea o relaţie cu
Mihai)
Lucian începe să-l suspcteze pe Alex. Mă întreb cum se va termina ...
Mihai spune că eu şi MM votăm la fel. E şeful meu de proiect, gândesc şi
singură. Trebuia să observi că tocmai ce-mi schimbasem votul şi îl votasem
pe Alex. Dar nu, ţie nu îţi convine să fie votat nici Alex...
Marius păstrează votul pentru MM.
Roxana îi acuză pe Alex şi Vlad, dar îl votează pe Alex.
Vlad îl votează pe Alex. Se termină povestea unei legături extraconjugale
între Alex şi Vlad. N-au legătură. Ori unul, ori altul.
Dragoş votează cu Mihai. De test... ciudat vot, deşi a fost primul care l-a
învinuit pe Mihai. Îşi schimbă tabăra, la fel ca şi AJ.

Acestea fiind spuse, eu nu pot să trag decât nişte concluzii pe baza
întâmplărilor furtunoase din ultimele zile...
Cele două crime trebuiesc pedepsite. Ionuţ a fost victima perfectă pentru a
nu te prinde cine l-a omorât. Ieri, Ionuţ vota cu Mihai... Mi-e greu să cred
că mafia ar fi omorât pe cineva care a votat pentru un mafiot. Dragoş spre
exemplu era o ţintă perfectă dacă Mihai ar fi în mafie. Dragoş a votat cu
MM, ar fi fost mai clar o răzbunare de-a MM-ului...

Aştept cu nerăbdare votul lui Lucian şi votul lui Alex. După aceea o să
votez şi eu :) .

P.S. Aş putea să mă apuc să scriu romane O_o .
--
Laura.