[rosedu-mafia] Ziua 2

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Jun 18 23:57:26 EEST 2009

2009/6/18 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> Încep prin a spune că mă enervează Mihai Dumitrache. Nu face altceva decât
> să le spună celor care l-au votat că nu ştiu ce e aia justiţie şi nu se
> bazează pe fapte reale. Îmi place totuşi că deşi s-a luat continuu de
> voturile mele, nu m-a acuzat niciodată. Mihai, de unde ştii că nu sunt din
> mafie? Nu m-ai văzut noaptea la întâlniri? :) Aşa cum nici pe MM nu l-ai
> văzut, dar e suspect în viziunea multora şi v-ar fi mai uşor să-l eliminaţi
> pe el...

Nu ești singura care vede comportamentul lui Mihai ca unul dubios.

> <snip>
>

> MM şi-a păstrat votul. Nu vrea să audă nimic, e prea sigur pe el.

MM e extrem de sigur pe ceea ce a văzut cu proprii lui ochi, dacă voi
nu aveți urechi de auzit ce să vă fac.

> <snip>
> Mihai spune că eu şi MM votăm la fel. E şeful meu de proiect, gândesc şi
> singură. Trebuia să observi că tocmai ce-mi schimbasem votul şi îl votasem
> pe Alex. Dar nu, ţie nu îţi convine să fie votat nici Alex...

Într-adevăr, faptul că amândoi lucrăm la ceva magnific pentru satul
nostru nu înseamnă că eu îi dictez Laurei ce să facă în viața de zi cu
zi, este o fire independentă și știe ce are de făcut. Nici ea, nici
Dragoș nu votează după cum le zic eu ci după cum consideră ei că
trebuie, luând în calcul argumentele prezentate.

> Mi-e greu să cred că mafia ar fi omorât pe cineva care a votat pentru un mafiot. Dragoş spre
> exemplu era o ţintă perfectă dacă Mihai ar fi în mafie. Dragoş a votat cu
> MM, ar fi fost mai clar o răzbunare de-a MM-ului...

Psihologie inversă?

> Aştept cu nerăbdare votul lui Lucian şi votul lui Alex. După aceea o să
> votez şi eu :) .

A se citi votez după cum suflă vântul? :)

> P.S. Aş putea să mă apuc să scriu romane O_o .

Noi oricum vom ciunti mesajul cum am făcut și acum. :D