[rosedu-mafia] Ziua 2

Dragoş-George Comăneci drcomaneci at gmail.com
Thu Jun 18 20:18:19 EEST 2009

Acum cred ca ar fi momentul sa testam care grupuri sunt mafioti si care nu
pentru ca vad ca deja sunt foarte multe legaturi intre oamenii de aici.

Votul e pur speculativ si de test.

Vot: MMDumi

2009/6/18 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>

> Hei, aveam lumina închisă pentru că este o tradiție în familie să
> plângi pe lumina stinsă. Am plecat fără să spun nimic ieri pentru că
> nu puteam spune nimic din cauza durerii. Și nu puteți spune că am fost
> tăcut și calm azi dimineață când am fost printre primii care au
> anunțat pe cine suspectează. Oricum, lucrurile s-au întâmplat și nu se
> mai poate face nimic pentru a-l aduce pe Andrei înapoi. Prin urmare,
> trebuie să mă apuc de lucru și să denunț criminalii sau să fac tot ce
> este posibil să-i găsesc. Pentru că voi face asta cât timp voi trăi.

> [...]

Dragoş Comăneci
Student Facultatea de Automatică şi Calculatoare UPB
E-mail: drcomaneci at gmail.com
Telefon: 0722.688.939
Website: cdg.dinicu.ro