[rosedu-mafia] Ziua 2

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Jun 18 19:01:18 EEST 2009

Hei, aveam lumina închisă pentru că este o tradiție în familie să
plângi pe lumina stinsă. Am plecat fără să spun nimic ieri pentru că
nu puteam spune nimic din cauza durerii. Și nu puteți spune că am fost
tăcut și calm azi dimineață când am fost printre primii care au
anunțat pe cine suspectează. Oricum, lucrurile s-au întâmplat și nu se
mai poate face nimic pentru a-l aduce pe Andrei înapoi. Prin urmare,
trebuie să mă apuc de lucru și să denunț criminalii sau să fac tot ce
este posibil să-i găsesc. Pentru că voi face asta cât timp voi trăi.

Într-adevăr, așa cum am spus și ieri, e prea multă apărare între
Alex3f și MMDumi, sigur ei sunt mafioții. Ați avut și argumentele
listate ieri și azi, vreți mai multe? Stați să-i prind.

_Sunt_ 99.99% sigur că unul dintre ei este mafiot. Nu am căutat
informații despre celalt pentru că aveam și o altă pistă care s-a
dovedit eronată în decursul acestei zile.