[rosedu-mafia] Ziua 2

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 18 16:26:15 EEST 2009

On Thu, 18 Jun 2009 12:09:47 +0300
Roxana Murarus <roxanam at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Vouă nu vi se pare ciudat că Vlad şi Alex Ef n-au avut nicio dispută
> de când au început toate astea?
[snip]

Asta pentru că fiecare era ocupat să facă altceva; apatia din ultima
vreme nu schimbă tensiunile dintre mine şi Alex, toate plecând de la
preferinţa lui pentru literatura africană.

> Amândoi l-au acuzat pe MM, amândoi o acuză acum pe Laura.

Eu nu am acuzat-o pe Laura, am spus că ar fi avut sens să vrea să îl
omoare pe Lucian. Dar am spus destul de clar că sunt două presupuneri
importante şi că nu îmi fondez vreo acuzaţie pe ele.

Come to think of it, Alex mă scoate din sărite cu biblioteca lui cu tot
şi hotărăsc că e principalul meu suspect azi. Îl apără pe mmdumi mai
mult decât se apără el însuşi şi cred că au o şpârlă între ei.

Vot: Alexef