[rosedu-mafia] Ziua 2

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Thu Jun 18 14:26:29 EEST 2009

Alex Eftimie wrote:
> Alexandru Juncu a scris:

> Îmi place despre cum gândești AJ, dar este un lucru pe care simt nevoia
> să vi-l împărtășesc, dragi consăteni: vecina noastră Laura are în geam
> avatar o broscuță nevinovată plină de sânge, înțepenită cu niște bolduri
> și încă vie :( Acest om nu are pic de milă, iar atitudinea de care dă
> dovadă este cea a unui criminal.

Tu parcă încercai să arunci acuzaţii asupra lui MM, la un moment dat ...
Ce s-a întâmplat, runda trecută v-a trecut glonţul pe la ureche -- aţi
fost aproape să vă eliminaţi între voi?

Comportamentul tău devine dubios ...

Dacă voi (VD şi AE) o acuzaţi pe LV folosindu-vă de argumentul meu ...
acesta nu mai e valabil, pentru că se baza pe faptul că LV şi AE sunt
mafioţi. Observ că tu ai dat reply după ce a dat VD, poate vrei să /ne
sufli în strună/ cu gândul că `au muşcat-o' -- defapt *tu* ai invalidat
argumentul. Pentru mine ai devenit *principalul* suspect.

> NU, nu mă iau de ea pentru că s-a luat de MD (personal încep să-l bănui
> și pe acest prieten al nostru de fapte necurate), dar am vrut ca și voi
> să știți cu cine coabităm.

Oh da, fabrica de acuzaţii :-)

> Am zis.

Să fie primit!