[rosedu-mafia] Ziua 2

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Thu Jun 18 11:22:45 EEST 2009

Alexandru Juncu a scris:
> Având în considerare că MMDumi și MM erau principalii suspecți, am
> stat să observ comportamentul lor aseară...
> MMDumi era destul de speriat... l-am văzut și când a a plecat acasă...
> era foarte confuz de ce toată lumea îl acuză pe el... he looked pretty
> innocent... mi se pare normal să fie speriat dacă ești inocent și tot
> orașul e împotriva ta... pe de altă parte, încă e ceva ciudat la el și
> încă îl am pe lista se suspecți.
>
> MM pe de altă parte s-a trezit foarte calm dimineața asta.... și la
> fel de calm a fost și aseară când a plecat de la întrunirea satului.
> [...]

Îmi place despre cum gândești AJ, dar este un lucru pe care simt nevoia
să vi-l împărtășesc, dragi consăteni: vecina noastră Laura are în geam
avatar o broscuță nevinovată plină de sânge, înțepenită cu niște bolduri
și încă vie :( Acest om nu are pic de milă, iar atitudinea de care dă
dovadă este cea a unui criminal.

NU, nu mă iau de ea pentru că s-a luat de MD (personal încep să-l bănui
și pe acest prieten al nostru de fapte necurate), dar am vrut ca și voi
să știți cu cine coabităm.

Am zis.