[rosedu-mafia] Ziua 2

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Thu Jun 18 10:53:17 EEST 2009

Având în considerare că MMDumi și MM erau principalii suspecți, am
stat să observ comportamentul lor aseară...
MMDumi era destul de speriat... l-am văzut și când a a plecat acasă...
era foarte confuz de ce toată lumea îl acuză pe el... he looked pretty
innocent... mi se pare normal să fie speriat dacă ești inocent și tot
orașul e împotriva ta... pe de altă parte, încă e ceva ciudat la el și
încă îl am pe lista se suspecți.

MM pe de altă parte s-a trezit foarte calm dimineața asta.... și la
fel de calm a fost și aseară când a plecat de la întrunirea satului.
Tot orașul este agitat și MM este singurul care se comportă ca și cum
nimic nu s-a fi întâmplat...
În drum spre casa mea, am trecut pe lângă casa lui MM și avea luminile
stinse... tot restul satului a stat până târziu cu luminile aprinse
pentru că le era frică să nu fie ei următoarele victime, mai puțin
MM... Ori era în pat și dormnea liniștit (ceea ce e ciudat având în
considerare că fratele lui a fost omorât și probabil el ar fi
următorul) ORI era plecat...plecat să comită următoarea crimă.