[rosedu-mafia] Ziua 2

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Thu Jun 18 10:53:07 EEST 2009

Roxana Murarus a scris:
> Având în vedere tot ce s-a spus şi mai ales argumentarea lui Lucian,
> din punctul meu de vedere există două posibilităţi: ori Lucian are ceva
> legatură cu crimele, ori Alex Ef.
> Tind să-l învinovăţesc pe AE pentru că nu a fost cu noi la bufet după
> examen şi nici nu l-am mai văzut prin sat seara trecută.
>
> Bună dimineaţa, btw. :)

Neața roxănel.

Ce pot să zic, deșteaptă mafie... l-au omorât tocmai pe Agudulesei,
pentru a atrage suspiciunea asupra celor două persoane în care el trăgea
cu tunul: MD și cu mine (AE).

Nu voi face nici o acuzație deocamdată, e prea devreme... dar dacă
înainte suspectam pe gălagiosul MM și pe cei tăcuți, acum cred că vina
plutește deasupra celor care vorbesc mai mult decât trebuie (se vede că
nu dau pe la bibliotecă să mai citească o carte fără „curs” în titlu).

Săteni! Să ne trezim! Au omorât doctorul! Cine urmează?

Alex