[rosedu-mafia] Ziua 2

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Thu Jun 18 09:23:47 EEST 2009

Vlad Dogaru wrote:
> [...]
> to square one again. Dar am putea să ne dăm cu părerea pe cine ar fi
> ales Ionuţ să protejeze. Hai să ne punem în locul lui -- pe *cine* am
> fi protejat?
>
> Eu, unul, subiectiv, mărturisesc, aş fi protejat pe Lucian. E singurul
> care a scris ceva *gândit*; în rest am văzut acuzaţii goale -- da,
> aici mă includ şi pe mine, în mare măsură. Lucian a votat-o pe Laura
> ieri, deci Laura este un prim suspect în ipoteza mea. Desigur, sunt două
> presupuneri tari aici: Ionuţ l-a protejat pe Lucian şi Laura, mafioată
> fiind, a influenţat Grupul să îl omoare pe Lucian.

Sergiu, în cazul ăsta mafioţii ar fi ratat runda, adică mafioţii nu
primesc răspuns că ţinta lor e protejată?

> E o dimineaţă frumoasă, cu vânt care adie poate puţin prea tare şi cu o
> ploaie măruntă, dar revigorantă. Stripy a revenit la ea acasă, dar e
> mai sălbatică decât oricând -- o suspectez pe Roxana că a chinuit-o.

Mă trezesc şi eu dintr-un coşmar: o armată de muncitori a încercat să mă
închidă intr-un zid alcătuit din borduri -- probabil cine stă în Regie
îşi va da seama că stresul din timpul zilei işi face efectul :-(

--
Lucian Cojocar