[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Fri Jun 12 13:17:21 EEST 2009

2009/6/12 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>

> Eu îi susţin pe Lucian şi pe mmdumi: Mihai nu are nimic de pierdut -- e
> un biet sătean şi de la un moment dat şi-a băgat picioarele şi a zis
> `bine, mă, dacă vreţi voi, pop a cap in my ass'.
>
> Dacă era mafiot, nu avea spiritul ăsta de self-sacrifice: odată pentru
> că mafia pierdea un membru important, şi odată pentru că, dacă am fi
> aflat că e mafiot (la linşare), Alex ar fi fost următorul şi noi,
> sătenii am fi câştigat aproape.
>
> Aşadar, degetul meu rămâne îndreptat spre MM.
> Vlad

Eu încă trăiesc cu sentimentul că mmdumi, alexef, roxana şi lucian sunt cei
care au pus la cale crima oribilă de ieri noapte.
Pe de altă parte însă, Vlad ai dreptate. Ne-am împărţit în două tabere.
Dacă îl linşăm pe mmdumi şi el e mafiot, eu am dreptate iar mâine tot jocul
se va termina. Dacă e sătean, înseamnă că mafioţii sunt alţii.
Dacă îl linşăm pe MM şi el e sătean, iar am eu dreptate şi mâine jocul se va
termina. Dacă e mafiot înseamnă că această crimă a fost produsă doar de el.
Pentru că nimeni din persoanele ce nu au votat cu  "MM" nu a mai atras
atenţia atât de mult ca el.
Dacă îmi schimb acum votul, şi îl votez pe MM drept criminal ... mafia mă va
omorî la noapte. Şi spun asta din două motive. Dacă MM e sătean şi moare, eu
am avut dreptate şi mă vor omorî pentru a scăpa de mine. Dacă e din mafia
voi fi ucisă pentru că dacă nu îmi schimbam votul, poate nu ar mai fi fost
descoperit MM-ul.

Don't know what to do... I wanna live4ever. :(

--
Laura.