[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 12 13:04:28 EEST 2009

On Fri, 12 Jun 2009 07:48:16 +0300
mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> wrote:

> Oricum, deși Lucian a zis că argumentul lui Mihai e solid, eu nu văd
> nimic solid în a spune "Eu NU sunt criminal." E doar o frază fără nici
> un argument. Ceva de tipul "Teorema 1 este evidentă, teorema 2 se
> demonstrează banal prin inducție și teorema 3 rezultă prin aplicarea
> primelor două."

Eu îi susţin pe Lucian şi pe mmdumi: Mihai nu are nimic de pierdut -- e
un biet sătean şi de la un moment dat şi-a băgat picioarele şi a zis
`bine, mă, dacă vreţi voi, pop a cap in my ass'.

Dacă era mafiot, nu avea spiritul ăsta de self-sacrifice: odată pentru
că mafia pierdea un membru important, şi odată pentru că, dacă am fi
aflat că e mafiot (la linşare), Alex ar fi fost următorul şi noi,
sătenii am fi câştigat aproape.

Aşadar, degetul meu rămâne îndreptat spre MM.

Vlad