[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Jun 12 08:14:32 EEST 2009

2009/6/12 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Dacă nu și-l schimbă nimeni, criminalii vor mai avea o șansă înainte
> ca satul să poată face ceva. Ceea ce nu este bine pentru noi sătenii.
>
> Oricum, deși Lucian a zis că argumentul lui Mihai e solid, eu nu văd
> nimic solid în a spune "Eu NU sunt criminal." E doar o frază fără nici
> un argument. Ceva de tipul "Teorema 1 este evidentă, teorema 2 se
> demonstrează banal prin inducție și teorema 3 rezultă prin aplicarea
> primelor două."

Continuând, mi se pare dubioasă atitudinea lui Alex de a-și tot
schimba votul. Mult mai dubios este că Alex îl apără pe Mihai și Mihai
pe Alex. De asta eu zic că ei sunt mafioții căutați și că ar trebui să
îi eliminăm. Pe unul azi (Mihai că deja are multe voturi și cam toate
dovezile duc la el) și pe celalt mâine. :D

Pentru un sat fericit fără criminali. :)