[rosedu-mafia] Fwd: Joc mafia nr. 1

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Jun 12 07:48:16 EEST 2009

2009/6/12 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> [...]

Dacă nu și-l schimbă nimeni, criminalii vor mai avea o șansă înainte
ca satul să poată face ceva. Ceea ce nu este bine pentru noi sătenii.

Oricum, deși Lucian a zis că argumentul lui Mihai e solid, eu nu văd
nimic solid în a spune "Eu NU sunt criminal." E doar o frază fără nici
un argument. Ceva de tipul "Teorema 1 este evidentă, teorema 2 se
demonstrează banal prin inducție și teorema 3 rezultă prin aplicarea
primelor două."