[rosedu-general] Asociatia ROSEdu - noul Consiliu Director

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Thu Apr 11 22:54:17 EEST 2019

Hello!

Am plăcerea de a vă anunța că în această seară a avut loc Marea Adunare
Generală ROSEdu pentru desemnarea noii conduceri a asociației.

Astfel, noul nostru președinte este Tudor CEBERE, iar Consiliul Director
este completat de consilierii Dorin GEMAN și Andrei SERIȚAN.

Pe aceasta cale, țin sa le urez mult succes lui Tudor, Dorin și Andrei
și să reușească realizarea tuturor obiectivelor propuse. Vreau de
asemenea să îi mulțumesc lui Ebru RESUL pentru candidatura și dezbaterea
din această seară și o încurajez să se dedice în continuare în tot ceea
ce face.

Vreau de asemenea să le mulțumesc tuturor oamenilor care m-au susținut
pe mine și pe Sergiu și Teo în ultimii 2 ani. Fără ajutor din partea
comunității ROSEdu nu am fi reușit să ajungem până aici. Suntem fericiți
că am reușit să oferim oportunități studenților și am promovat Open
Source-ul împreună cu oameni cu (multă) experiență și cu membri tineri
plini de entuziasm și energie. Vă mulțumim!

Cheers!
Victor Ciurel
Fostul președinte ROSEdu