[rosedu-general] [beer] Late October Beer

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Tue Oct 31 14:10:31 EET 2017

Ne vedem miercuri de la 20:00, în Piranha la berea ROSEdu. Am creat un
event pe Google Calendar[2] pentru cine vrea să îl adauge.

[2]
https://calendar.google.com/calendar/event?action=TEMPLATE&tmeid=NDBuaGc2MTJrNmU2dGg4ZGIwZzNxNXQ3ZXIgOWR2MGlpNDVtZDNjZmZibTFxZHQ2NWRpZzBAZw&tmsrc=9dv0ii45md3cffbm1qdt65dig0%40group.calendar.google.com

Victor