[rosedu-general] [beer] Late October Beer

Victor Ciurel victor.ciurel at rosedu.org
Thu Oct 26 16:32:24 EEST 2017

Hello!

A început un nou an de facultate pentru majoritatea în care am organizat
deja LIF, am dat start-ul WoUSO şi am ajutat la pregătirea ACM-ului.
Haideţi să ne întâlnim cândva săptămâna viitoare la o bere/suc/lichid
preferat şi să vedem cum au mers evenimentele şi ce mai întreprind
oamenii din comunitatea ROSEdu. Îi încurajez şi pe cei care îşi doresc
să afle mai multe despre ROSEdu să participe la acest eveniment de
comunitate.

Completaţi pe Doodle[1] când vreţi să participaţi. Am propus Piranha,
dar sunt deschis la orice sugestie.

Come one, come all!

[1] https://doodle.com/poll/5pfgc86susaxxtg5

O zi bună!