[rosedu-general] Mentor pentru un elev de liceu in programul Opening Opportunities

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri Feb 10 09:53:27 EET 2017

> Hello,
>
> Am primit urmatorul raspuns intre timp:
> "Ca sa-ti raspund si la intrebare, mentorii nu trebuie sa locuiasca in
> Bucuresti. Majoritatea copiilor sunt oricum din alte orase si sedintele de
> mentorat se desfasoara mai mult online."

Raspunsul din pacate nu raspunde la intrebare. :(
Nu inteleg ce inseamna mai mult online. Deci se desfasoara si fizic.
Daca da, cat de des / cat timp ocupa / cat de departe? Mi se pare
putin nerealist sa facă call for help de voluntari dar sa nu prezinte
toate datele problemei. Adica eu as vrea, dar momentan nu inteleg ce
resurse de timp sunt necesare :(

Laura