[rosedu-general] ROSEdu Summer Workshops 2016

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sat Oct 29 23:45:37 EEST 2016

<rosedu-general at lists.rosedu.org>:
> Tot cu aceasta ocazie as vrea sa ma retrag din organizarea workshop-urilor.
> Nu o sa mai pot fi prezenta sa ma implic pt fiecare workshop in parte decat
> cu sfaturi si de asemenea ar fi bine sa vina o persoana noua care sa preia
> ideile de pana acum si sa vina cu unele noi. E important de mentionat ca
> este nevoie de minim 2 oameni, e important sa ai back-up cand nu poti
> ajunge/rezolva din probleme.

Flori, ai făcut o treabă excelentă în ultimii ani cu summer workshops!
Cred că e unul din proiectele unde e nevoie de destul de multă stamină
și implicare: sunt foarte mulți oameni, diverși, cu care trebuie
vorbit și pe perioade destul de mari de timp (în sem 2 pentru
stabilirea detalilor, dar și în timpul efectiv al desfășurării --
vara; când lumea de obicei nu e foarte activă). GG!

Laura