[rosedu-general] ROSEdu Summer Workshops 2016

Flori Bratiloveanu florentina.bratiloveanu at gmail.com
Tue Oct 25 10:01:48 EEST 2016

Buna tuturor,

Cu "putina" intarziere o sa va scriu un short story long pentru ROSEdu
Summer Workshops 2016. Inainte de toate, am realizat un draft
organizatoric[1] in care sa tin evidenta a tuturor incercarilor de a aduce
mentori pentru a tine workshop-urile. Workshop-urile taiate nu s-au mai
tinut, iar motivul in general este explicat pe coloana Comentarii. De
asemenea am salvat numele si emailul organizatorilor pentru a putea fi
folosite pentru editiile viitoare. Daca anul trecut au avut cel mai mare
succes workshop-urile de fotografie si image processing, anul acesta a fost
anul workshop-urilor de design patterns, quantum computing si scala unde au
fost cei mai multi inscrisi.

Din pacate, au fost mai putine workshop-uri ca anul trecut, multi mentori
nu au mai putut sa tina si anul acesta, dar partea buna este ca au aparut
doua workshop-uri noi precum cel de Scala si Multi-Agent Systems organizat
de cei de la AIMAS. Un target pentru anul viitor ar fi sa fie pastrate
toate workshop-urile organizate in ultimele editii, dar sa fie gasite si
noi tematici care sa extinda "currriculumul" de pana acum. Aici ar trebui
sa fie o responsabilitate care sa tina de intreaga comunitate pentru ca nu
poate un voluntar sa aiba legaturi cu toate firmele. Eu personal am mai
trimis random email-uri la companii unde nu aveam cunostinte si nu am
primit raspuns. Singura exceptie este Fotonation care au fost draguti sa ne
ajute si este deja al doilea an in care fac asta.

Un alt lucru care a fost dragut anul acesta, este ca am avut ajutor din
partea Corinei si a lui Andrei cu care am organizat impreuna
workshop-urile, dar si ajutorul Mariei, a lui Marius si a lui RD. Ei m-au
ajutat in gestionarea email-urilor sau a salilor, resurselor necesare
workshop-urilor, diplomelor, tricouri, sfaturi, etc. De asemenea am primit
si ajutor din partea mentorilor la lucruri de care trebuia sa ma ocup doar
eu, Andrei si Corina which is awesome. Asa ca va multumesc tuturor.

Tot cu aceasta ocazie as vrea sa ma retrag din organizarea workshop-urilor.
Nu o sa mai pot fi prezenta sa ma implic pt fiecare workshop in parte decat
cu sfaturi si de asemenea ar fi bine sa vina o persoana noua care sa preia
ideile de pana acum si sa vina cu unele noi. E important de mentionat ca
este nevoie de minim 2 oameni, e important sa ai back-up cand nu poti
ajunge/rezolva din probleme.

Pentru ca nu a existat o transparenta foarte mare legata de organizare in
afara de wiki(produsul final) si drive(semi-organizare), daca aveti
intrebari o sa va raspund cu mare placere.

Va multumesc pentru experienta deosebita,
Flori

[1]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11O92D-y0JUm9Q4ri04VJ8uJWYw8m_hE2lfgLXrW6kRM/edit?usp=sharing