[rosedu-general] Grup de fb cu fosti participanti la GSoC + OPW

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Wed Mar 9 10:51:37 EET 2016

Hello,

Am cautat, dar nu am găsit $subject. Așa că am făcut unul. Please join
dacă vă aflați în situația asta și/sau dati invite altora.
https://www.facebook.com/groups/240794072931431/

Aș vrea sa directionam studentii spre un astfel de loc pentru a putea
pune intrebari mai usor despre proces sau a cere sfaturi.

O sa rog profesorii de la cursuri din fiecare an din ACS sa puna un
anunt cu un mesaj de promovare care sa includa si link-ul de la grup
(pentru o interacțiune mai ușoară).

@Palcu: vb tu și cu Grama? :)

Laura