[rosedu-general] [Call for help] Open Source Summer School

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Thu Jun 16 15:08:36 EEST 2016

Bună,

Le mulțumesc celor 4 persoane ce s-au oferit să ajute cu câteva lucruri
punctuale, din lista pe care am trimis-o.

Însă neavând o altă persoană cu care să organizăm acest eveniment și
să se dedice tuturor aspectelor, precum și a programului meu care a fost
haotic în ultimile două săptămâni, nu s-a ocupat nimeni de organizare.

Cum luni ar trebui să înceapă OSSS nu vom putea să organizăm în acest an.

Voi încerca să vedem dacă putem introduce 2/3 workshop-uri pentru începători
la Summer Workshops.

Îmi pare rău că s-a ajuns la asta, însă și CDL l-am organizat singură
aproape
și tot pe ultima sută de metri, și am și eu multe de făcut ca majoritatea
dintre voi.

Sper ca pe viitor să existe mai multe persoane ce găsesc plăcere în a
investi
câteva ore vreo două săptămâni să putem crea evenimentele frumoase cu
care ne-am obișnuit comunitatea.

Maria