[rosedu-general] FMI World of USO v1

Alex Palcuie alex.palcuie at rosedu.org
Sat Jan 23 21:09:39 EET 2016

Săptămâna aceasta a avut loc premierea pentru prima ediție a
concursului World of USO din Facultatea de Matematică și Informatică.

Am avut la început aproximativ 100 de studenți de anul 2 înscriși, din
care la final au rămas 10 jucători care s-au bătut, iar primii 5 au
fost premiați[0].

Vreau să îi mulțumesc lui Andrei Oprișan care m-a ajutat cu
organizarea concursului, lui Marius Coțofană care s-a ocupat de
cumpărarea premiilor și lui Iulian Radu și Răzvan Chițu care mi-au
oferit suport tehnic și ajutor.

Sper să reușim să ținem și la anul și poate să avem și o finală Poli
vs Unibuc la un moment dat. :-)

[0]: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1029567860438580.1073741849.111655162229859&type=3&uploaded=4

Alex