[rosedu-general] Final D'Android

Dragos Corlatescu dragos.corlatescu at gmail.com
Wed Jan 20 14:53:36 EET 2016

Salutare,

În urmă cu aproximativ o săptămână s-a încheiat cursul D'Android[0][1]
organizat de ROSEdu. După 2-3 ani de la ultima ediție, a fost plăcut
să readucem Android-ul în prim plan.

Cursul a avut o perioadă de 9 săptămâni în care studenții,
necunoscători de tehnologii Android, au învățat să lucreze cu
interfețe, fragmente, activitități și multe altele din cadrul SDK-ului
platformei precizate mai sus.

Cerința pentru curs a fost foarte mare, aplicând în jur de 50 de
studenți, dintre care am ales 12 pentru a participa.

Cursurile și laboratoarele au fost gândite și scrise de echipa de
organizare din care au făcut parte: Andrei Roșu-Cojocaru, Cristi Ojog,
Gina Dobrescu, Raul Vintilă, Theodor Stoican și subsemnatul(Dragoș
Corlătescu). Pe lângă acestea, studenții au fost încurajați să lucreze
suplimentar la un proiect în care să aplice lucrurile învățate la
curs.

În încheiere, aș vrea să mulțumesc studenților care și-au arătat
interesul pentru curs, participanților, celor din echipa de organizare
și celor care ne-au ajutat la interviuri, lui Marius Coțofană care m-a
ajutat de fiecare dată când am avut probleme organizatorice și lui
Răzvan Deaconescu - nimic nu e gratis pe lumea asta, iar Răzvan m-a
ajutat la gestionarea bugetului pentru curs.

[0] http://android.rosedu.org/2015/
[1] http://hub.rosedu.org/activities/D'Android

Toate cele bune,
Dragoș Corlătescu