[rosedu-general] WebDev 2016

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Mon Jan 11 12:05:35 EET 2016

Bună,

După cum știți în 2015 nu am reușit să organizăm WebDev,
din motive de timp și resurse (de mentori, organizatori).

Am vrea să reușim să organizăm acest semestru o sesiune
de workshopuri sub titulatura WebDev. Există companii care
și-au manifestat interesul  să ne ajute cu mentori și alte resurse
în organizarea sa.

Avem nevoie de câteva persoane care să ne ajute cu logistica
implementării proiectului. La început proiectul nu va necesita
mai mult de 2 ore / 3 zile, iar în perioada evenimentului
va fi necesar să fim fizic la workshopuri, deci adăugam câteva ore.

Dacă vreți să ajutați vă rog să dați un reply.

La mulți ani,
Maria