[rosedu-general] ROSEdu Hacktoberfest

Alex Palcuie alex.palcuie at rosedu.org
Thu Oct 29 11:29:23 EET 2015

Felicitări tuturor celor care au participat. Au fost peste 60 de
oameni la început, iar ultimii participanți au plecat acasă undeva la
ora 7 dimineața. Avem o singură[0] fotografie, dar numărul mare de
contribuții este cel care contează[1][2][3][4][5].

Vă așteptăm și la următorul eveniment!

[0]: https://www.facebook.com/events/1031851323569615/
[1]: https://github.com/rosedu/hacktoberfest
[2]: https://github.com/rosedu/wouso/pulse