[rosedu-general] [members] Techblog

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Oct 20 11:02:14 EEST 2015

On Mon, Oct 19, 2015 at 10:09:32PM -0400, Mihai Maruseac via rosedu-general wrote:
> Hello,
>
> Acum câteva ore (vreo 30, așa), am dat un mail pe lista de members
> legat de Techblog, lipsa activității și scorul mic pe care-l are în
> feedback: proiect mort, etc.
>
> Nu au fost multe răspunsuri, Vlad Dogaru a sugerat că proiectul e OK
> cum e (cu activitate doar când vrea lumea să scrie, fără a face push
> să scriem cotă de articole pe lună). Apoi a venit răspunsul lui RD,
> citat mai jos și el a sugera să întrebăm pe lista generală.
>
> So, here it is:

> Acum, din punctul meu de vedere, ceva gen SO/Askbot e la polul total
> [...]

Susțin 100%.

Cred că Techblog și un site cum sugerează Răzvan sunt două lucruri
diferite.  Nu cred că ar trebui înlocuit Techblog cu o platformă de Q&A.

De asemenea, sunt de acord cu MM că o astfel de platformă probabil ar
duplica eforturile StackOverflow și ar avea șanse minime de a deveni
populară.  Poate ar fi utilă pentru lucruri axate pe facultate ("ok,
acum, după LIF, am Linux, cum fac X?"), dar asta (cred că) se întâmplă
deja pe forumurule fiecărui curs în Moodle.

Și s-ar putea ca acest StackOverflow să degenereze în ROSEdu
Collaborative Homework Framework (tm), ceea ce probabil nu ne dorim,
right? :)

[2] http://askbot.org/en/questions/
[3] https://github.com/ASKBOT/askbot-devel

My two cents,