[rosedu-general] Răspuns: Final LIF 2015

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Tue Oct 13 08:54:34 EEST 2015

> Dorinel Filip via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org>

>writes:>> Din ce am înțeles de la organizatori, alegerea Ubuntu cu Unity a fost

>La USO folosim Ubuntu GNOME 15.04. Nici eu nu sunt mare fan interfața
>Unity, dar așa am avut CD-uri și așa am distribuit.
>
>Vom avea pe viitor mai multă grijă la diversificarea ofertei de

>distribuții de instalat.

Răzvan, ce se face la USO și necesită o anumită interfață? Nu poate fi înlocuită partea respectivă cu ceva independent de interfață? Avantajul unei diversificări mai mari ar fi că studenții pot să testeze o altă interfață/distribuție direct la colegi, fără VM-uri sau alte soluții care necesită o curbă de învățare.

Andrei