[rosedu-general] Geospatial Database Startup

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Nov 27 18:40:53 EET 2015

Salut,

   Pentru cei interesați de modelarea geospațială, vă pot recomanda un
startup din Cambridge numit GeoSpock, care tocmai a obținut finanțare
de 54 milioane de dolari în prima rundă de investiții și caută
ingineri full time[0][1].

   Echipa este momentan formată doar din founderi, dar vor să crească
până la 25 de oameni în următorul an și jumătate.

   Ca orice startup, există o cotă de risc, și destul de mult
marketing implicat (dacă vă uitați de exemplu la PDF-ul atașat[2], care
are descrierea rolului), dar mi s-a părut foarte interesant ca și
concept.

   Pentru informații suplimentare, îl puteți contacta pe Matthew[3],
care se ocupă de recrutare pentru ei. Îi puteți spune că ați auzit
despre poziție de la mine, dar de altfel eu nu sunt afiliat cu ei.

Adrian.

[0] - http://www.businessweekly.co.uk/news/hi-tech/geospock-raises-54m-global-scale
[1] - http://www.businessweekly.co.uk/tech-trail/tech-profiles/geospock-map-big-data-pathfinder
[2] - http://www.cl.cam.ac.uk/~as2270/tmp/GeoSpock_Software_Engineer.pdf