[rosedu-general] [Call for help] ROSEdu Challenge v2

Iulian Radu iulian.radu67 at gmail.com
Mon Nov 23 21:37:03 EET 2015

Salutare,

Anul trecut am organizat pentru prima dată ROSEdu Challenge [0]. Acest
proiect dorește să încurajeze studenții să contribuie la proiectele
software ale asociației, în decursul a câteva luni, prin organizarea
de hackatoane și premierea celor mai bune contribuții.

Datorită faptului că anul trecut am avut un număr semnificativ de
participanți, un număr măricel de contribuții și feedback pozitiv din
partea participanților, am dori ca în acest an să organizăm cea de-a
doua ediție ROSEdu Challenge.

Pentru a pune lucrurile în mișcare, avem nevoie de încă 1-2 persoane
ce doresc să ajute la organizare. Dacă doriți să vă implicați, vă rog
să răspundeți la acest email.

[0] http://challenge.rosedu.org/

O zi bună,
Iulian