[rosedu-general] Licente proiecte GitHub (fost Situatie WebDev)

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri May 29 15:05:58 EEST 2015

Guys,

Arată destul de nasol cum e acum cu mii de notificări and stuff.

Nu am putea mai bine să facem un script care să trimită "Hey $NUME, Ai
următoarele contribuții la ROSEdu $LIST. Îți mulțumim pentru ele(bla-bla)
dar am avea nevoie să le licențiezi. Noi ne-am gândit la următoarea licența
blabla."

Un mail către omul interesat care să conțină toate intrările e mult mai bun
decât sute de notificări din care doar unele sunt interesante.

Nu zic că ce-a făcut Vali e rău, chiar mă bucur că i-a ieșit scriptul.
Probabil poate fi modificat pentru a trimite mails :)

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you can't solve a problem, then there's an easier problem you can