[rosedu-general] Licente proiecte GitHub (fost Situatie WebDev)

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu May 28 17:09:43 EEST 2015

ᐧ

> Buna,

> Nu am zis asta.

> Incerc sa zic ca trebuie sa stim care sunt pasii corecti de urmat
> pentru fiecare situatie in parte. Poate nu e suficient sa comenteze
> cineva pe GitHub ca e ok sa fie licenta X, ci trebuie un proces
> verbal semnat s.a.m.d. Daca nu stim ce e de facut, de ce sa
> ne apucam noi sa punem licente, sa deschidem issue-uri?

Ok si chiar daca facem asta ajungem tot in situatia in care suntem si acum,
incercand sa decidem o licenta pentru fiecare repo, care este pasul
precedent obtinerii acordului de la fiecare contribuitor printr-un proces
verbal semnat. Ce acord sa obtinem daca noi nici nu stim ce licenta dorim
sa avem pentru fiecare repo?

Mi se pare ca noi am pus lemnele, am dat drumul la foc si la ceea ce te
referi tu este deja partea in care s-a stins focul si trebuie sa punem
carnea pe gratar :)

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com