[rosedu-general] Licente proiecte GitHub (fost Situatie WebDev)

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Thu May 28 17:03:48 EEST 2015

Buna,

> Sper ca realizezi ca nu ai cum sa impui contributirilor o anume licenta si
> ca pana la urma tot la acest lucru se va ajunge.

Nu am zis asta.

> Prin lipsa unei licente pe acel repo fiecare contributie este copyrighted
> catre acel contribuitor (implicit copyright).
>

> Fiecare proiect trebuie sa aibe toti contribuitorii de acord intr-un mod
> public cu o licenta pe care sa o aplice acelui repo.
>
> Cum vezi ca am cadea din lac in put? Poti sa dai mai multe detalii?

Incerc sa zic ca trebuie sa stim care sunt pasii corecti de urmat
pentru fiecare situatie in parte. Poate nu e suficient sa comenteze
cineva pe GitHub ca e ok sa fie licenta X, ci trebuie un proces
verbal semnat s.a.m.d. Daca nu stim ce e de facut, de ce sa
ne apucam noi sa punem licente, sa deschidem issue-uri?

Apoi sa ne trezim ca vine cineva si face o contributie cu o licenta
pusa de noi asa ca facem noi, si ca avem alte probleme apoi
sa schimbam licenta sau mai stiu eu ce.

Nu stiu, mi se pare ca am dat foc fara sa punem lemne.