[rosedu-general] Licente proiecte GitHub (fost Situatie WebDev)

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Thu May 28 16:52:09 EEST 2015

Eu cred că fiecare repo are particularitățile lui și nu putem să
impunem o licență pentru toate proiectele from now on.

Spre exemplu, există repo-uri făcute la hackathonul cu facebook.
Licența ar trebui să o aleagă cei care au contribuit, ei știu ce își
doresc de la proiectul respectiv.

Plus, unele repo-uri sunt cu content, altele sunt cu cod. E natural să
se ajungă la licențieri diferite.

Laura