[rosedu-general] Răspuns: Siutatie WebDev

Andrei Cipu andrei.cipu at yahoo.com
Fri May 22 10:32:06 EEST 2015

> De la: Alexandru Tudorica via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org>

IMO riscați să "scăpați" de 2 categorii de oameni:
- cei care știu ce vor și nu vor să le fie folosit codul în software proprietar
- cei care nu prea știu cu ce se mănâncă licențele și constată la un moment dat că le-ați "furat" codul (prin relicențiere sau altfel)

> Nu cred ca e suficient sa alegem o licenta. Daca pe viitor dorim sa schimbam licenta o sa fie o
> noua nebunie asa ca cel mai bine este sa alegem un contributor license agreement prin care toti
> contribuitorii cedeaza dreptul catre ROSEdu care apoi licentiaza codul sub licenta MIT.

Asta e o idee interesantă, și mai riscantă decât cea a lui Alex M dpdv al scandalurilor viitoare și cam inutilă dacă alegeți MIT (deoarece MIT sunt foarte liberale, sunt și compatibile cu multe alte licențe), dar clar mai simplu de menținut ulterior. Ce se întâmplă însă dacă nu toți contribuitorii vechi la proiectele voastre importante sunt de acord cu ea?

Andrei

Sent from Gmail Mobile