[rosedu-general] Siutatie WebDev

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu May 21 19:51:35 EEST 2015

Ca sa clarificam cateva lucruri despre scoaterea lui Dan ca si contribuitor:
1. I-au fost luate doar drepturile de a face commit direct la un repo
pentru a putea cineva din asociatie (responsabil de proiect) sa verifice ca
eventualele modificari respecta clauzele contractuale si pentru a reduce
riscul asociatiei. Nu a spus nimeni ca nu ii accepta pe viitor Pull
Request-urile.
2. Daca imi aduc bine aminte o problema mai mare era cu site-ul Upstream
Challenge decat cu CDL care nu avea nici o editie in desafasurare.
3. Problema venea de la faptul ca Dan considera ca mai bine stau logo-urile
firmelor pe o pagina speciala de sponsori decat pe fiecare pagina sub
meniu.
4. Dupa discutii purtate intre MM si Dan, acesta ne-a permis sa utilizam
codul lui pana la incheierea editiei curente de UC.[0]
5. In retrospectiva poate era o idee buna sa il scoatem doar de la acele
doua proiecte.
6. Inca nu avem fisiere de licenta pe toate repo-urile, se ofera cineva
voluntar sa rezolve aceasta problema complexa? (nu e ironic, ar trebui
obtinute confirmari de la toti cei care au contribuit la repo pentru a
putea pune un fisier de licenta si e greu sa dai de ei).
<personal rant>
Eu cel putin m-am simtit tradat de faptul ca Dan a pus licenta pe acel cod,
adevarat ca e dreptul lui sa o faca, dar nu ma asteptam sa se intample asa.
Eu nu am nici o asteptare cand contribui la un repo ROSEdu ca codul meu sa
imi ramana propietar avand in vedere scopul organizatiei, am presupus
implicit ca devine public domain.
</personal rant>

[0] - https://github.com/rosedu/uc.rosedu.org/pull/17

Tudorică Constantin Alexandru