[rosedu-general] Siutatie WebDev

Mihai Tiriplica tiriplica.mihai at gmail.com
Wed May 20 17:08:30 EEST 2015

:

> "Având în vedere această situație și cele din trecut (CDL, lambda) am vrea
> să vă recomandăm să colaborați cât mai puțin cu Dan în cadrul proiectelor
> ROSEdu."
>
> Nu mi se pare frumos absolut deloc ceea ce se intampla. Dan a muncit
> foarte mult pentru proiectul WebDev de anul trecut si cred ca merita toata
> consideratia in viitoarele colaborari cu proiectele ROSEdu.

Salut Cezar,
Decizia de a renunța la WebDeb este a lui Dan. Știm ca a muncit foarte mult
atât pentru WebDev
cât și pentru celelalte proiecte în care a fost implicat și apreciem foarte
mult acest lucru.
Recomandarea vine ca urmare a faptului că este a treia oară când Dan "ia
înapoi" contribuțiile lui
din cadrul comunității. Evident, are toate drepturile să o facă pentru că
este munca lui, dar acest
lucru nu este foarte aliniat cu ideile ROSEdu (open source și voluntariat).
Am încercat să comunicăm și să rezolvăm problemele dar, din păcate, s-a
ajuns în această siutație.
--
Mihai Tiriplică