[rosedu-general] Siutatie WebDev

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Wed May 20 17:07:22 EEST 2015

> "Având în vedere această situație și cele din trecut (CDL, lambda) am vrea
> să vă recomandăm să colaborați cât mai puțin cu Dan în cadrul proiectelor
> ROSEdu."
>
> Nu mi se pare frumos absolut deloc ceea ce se intampla. Dan a muncit
> foarte mult pentru proiectul WebDev de anul trecut si cred ca merita toata
> consideratia in viitoarele colaborari cu proiectele ROSEdu.
>
> Multumesc,
> Cezar

Cu totii cred ca apreciem munca lui Dan, inclusiv eu.
Din pacate in acest moment planurile noastre sunt
diferite si nu se intersecteaza.

Dan o sa porneasca un proiect propriu asemanator WebDev
(din cate am inteles) si noi vom continua cu formatul nostru.

Recomandarea lui Mihai (a consiliului) exista datorita
modului deficitar de comunicare si a parerilor diferite.

Ii dorim bafta lui Dan, dar si noi trebuie sa avem grija
de gradina noastra.

O seara frumoasa,
Maria