[rosedu-general] Pentru cei interesati: pozitii de internship la Electronic Arts

Tiberiu-Cezar Tehnoetic tct at ceata.org
Tue Mar 10 16:53:03 EET 2015

On 10.03.2015 16:48, Razvan Deaconescu via rosedu-general wrote:
> Avem o discuție internă legată de mesajele pe care să le furnizăm pe
> diversele liste și pe paginile comunității/Asociației. Nu am convenit
> încă un ghid de bune practici. O să revenim când îl avem definitivat.

Mulțumesc pentru răspuns, Răzvan. Ghidul de bune practici trebuie să se
încadreze în scopul precizat în statutul fundației, nu de necesitățile
de stagiari ai universității-umbrelă pentru ROSEdu. Cel puțin, asta
consider eu și sper că nu sunt singurul.

Mulțumesc pentru că vreți să țineți cont de propriul statut al asociației.

Tiberiu