[rosedu-general] Workshop "Send your first Linux kernel patch"

Marius Cotofana marius.coto at gmail.com
Tue Mar 3 21:39:20 EET 2015

> On 03 Mar 2015, at 21:28, Daniel Baluta via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org> wrote:
>
> Salut,
>
> Am nevoie de ajutor pentru a organiza $Subject in weekend-ul urmator.
>
> Propun să începem sâmbătă la ora 11:00, totul va dura in jur
> de 2 ore.
>
> Avem nevoie de:
>
> * sala, EG106 de preferat daca este libera.
> * compunere mesaj de promovare, crearea unui formular de inscriere similar
> cu acesta [1], popularizare pe fb/g+/liste de discutii.
> * creare prezentare (ma ocup eu).

> [...]

Salut, Daniel,

1. evenimentul asta vrei sa il organizezi tu, sub egida ROSEdu,
sau este sponsorizat de altcineva?
2. sala EG106 este ocupata sambata, de la 10 la 18. De ce vrei neaparat acolo ?
Duminica majoritatea salilor sunt libere.
3. cum se face departajarea celor inscrisi la eveniment, astfel incat sa ramana doar 16 ?
4. ai nevoie de suc/rontaieli pentru eveniment ?

Marius.