[rosedu-general] Robocheck

Andrei Tuicu andrei.tuicu at gmail.com
Tue Jun 23 19:18:44 EEST 2015

Salut!

Sunt aici daca aveti nevoie de mine. :) Constantin, daca ai intrebari
promit sa raspund in cel mai scurt timp posibil. Nu stiu insa in ce masura
voi avea timp sa reincep sa scriu si eu cod, dar voi incerca. :)
Am vazut ca deja ai facut un pull request.

Cheers,
Andrei

În data de 23 iunie 2015, 09:32, Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> a scris: