[rosedu-general] Cum dăm ștafeta?

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Wed Jun 10 19:28:29 EEST 2015

Hello!

Ne vedem sâmbătă, 20 iunie, de la ora 10:00 în sala EG106. :)

O să fie o discuție informală despre ce înseamnă ROSEdu, ce facem, cu
ce ne ocupăm și, mai ales, ce-și doresc cei mici să facă în ROSEdu,
cum văd ei ROSEdu și cum își doresc să schimbe ROSEdu.

Toată lumea e bine venită, chiar dacă nu a participat la discuțiile de
până acum. Rugămintea e să îmi dați un mail privat dacă intenționați
să veniți ca să-mi dau seama de cât de mulți oameni o să fim și să ne
facem un plan de acțiune corespunzător.

Happy hacking,
Laura