[rosedu-general] Cum dăm ștafeta?

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Tue Jun 2 11:24:13 EEST 2015

> Am văzut că există destul de multe persoane care-și doresc să se
> implice în activitățile ROSEdu, dar nu știu cum să facă asta: cum
> comunicăm între noi, ce folosim, cum procedurăm, cum organizăm
> lucruri, cum facem ca ideile noastre să prindă contur, cum cerem
> ajutorul altor oameni, etc. etc. etc.
>
> Am făcut un doodle în care să ne trecem cu toții:
> - cei care am avea timp să "mentorăm" 1-2 persoane
> - cei care și-ar dori să fie "mentorați" și să se implice mai mult
> decât o fac acuma
>
> Deadline pentru completare: 30 mai. Apoi vom face matching între
> [...]

Hello,

Dacă sunt și alte persoane dispuse să ofere mentorship, vă rog să
completați doodle până mâine seară.

Planul ar fi așa: cei care-și doresc ajutor o să participe la niște
sesiuni generice de discuții, ca să ne cunoaștem. Vor fi încurajați în
primul rând să preia fie proiecte existente (cu totul), fie să
contribuie la dezvoltarea de proiecte noi (gen conferința ROSEdu sau
orice alte idei au ei). Mentorship-ul presupune discuții despre cum a
organizat X-mentorul diverse-lucruri-în-ROSEdu, dar, mai ales, suport
cu răspuns la întrebări și direcționare către resurse pe parcursul
organizării efective a lucrurilor.

Laura